Pod koniec grudnia 2017 r. złożyłem postanowienie noworoczne i tym samym obrałem sobie za cel redukcję tkanki tłuszczowej i osiągnięcie w czerwcu wagi 82 kg.

Komentarze (0) Odsłony: 38

W dniu 25 maja 2018 r. w Wyższej Szkole Handlowej sympatycy zdrowego stylu życia mieli okazję uczestniczyć w szkoleniu, które poprowadził znany trener i dietetyk sportowy Jakub Mauricz.

Komentarze (0) Odsłony: 66

W dniu 11 marca 2018 r. wraz z moją żoną mieliśmy okazję wziąć udział w Biegu Charytatywnym na dystansie 2 km ulicami naszego miasta. Choć długość pokonanej trasy nie była imponująca, to emocje były równie wielkie, jak przy 10 km.

Komentarze (0) Odsłony: 112

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać RODO - unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. W związku z tym naszym obowiązkiem jest informowanie Użytkowników o tym, jakie dane gromadzimy i co z nimi robimy.

Komentarze (0) Odsłony: 67

7 kwietnia 2018 r. w klubie Pop Gym w Radomiu wystartuje pierwsza edycja Kursu Trenera Personalnego w trybie weekendowym.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie od osób, które wykupiły Kurs Instruktora Sportu lub ukończyły studia na kierunku fizjoterapia, bądź wychowanie fizyczne.

Komentarze (0) Odsłony: 171

Zobacz również

O złych nawykach żywieniowych

Obserwując ludzi i ich zakupy, a także patrząc na jadłospisy dostrzegam sporo błędów żywieniowych, o których chciałbym wspomnieć.

80% osób w Polsce nie zwraca uwagi na to, co je, a 15% próbuje zmienić nawyki żywieniowe, chociaż nie do końca wie, którą drogą iść. Często nieświadomi tego co jedzą, wybierają produkty najtańsze, bo jak wiadomo Polacy to biedny naród. Ale jak trzeba kupić paczkę papierosów, kilka piw i zjeść na mieście, to nagle ich stać.

Więcej…

Jak odczytywać wyniki badań laboratoryjnych?

Prowadząc ankietę medyczną w klubie fitness, zadaję pytanie początkującym adeptom treningu, dotyczące wykonanych ostatnio kompleksowych badań. Niestety, w większości przypadków okazuje się, że tego typu badania były robione dawno temu lub wcale. Jeśli uzyskane wyniki sprzed kilku miesięcy mieściły się w zakresie normy, to lekarz powiedział jedno: jesteś zdrowy. Być może z psychologicznego punktu widzenia podejście takie byłoby dobre, jednak biorąc pod uwagę, że tym ludziom towarzyszy z reguły otyłość, brak snu, łaknienie słodkiego, zmęczenie lub senność, należy zastanowić się w czym tkwi przyczyna i im pomóc.

Więcej…

Trening funkcjonalny - crossfit a czynności dnia codziennego

Trening funkcjonalny to trening wykorzystujący aparat ruchu w podobny sposób, jak przy czynnościach życia codziennego.

Rozpatrzmy taki oto przykład, aktualny przed świętami - mycie okien i zawieszanie firanek.

Więcej…