10 lutego 2018 r. w klubie fitness Pop Gym Radom rozpocznie się weekendowy Kurs Instruktora Kulturystyki, przeznaczony dla osób, które nie mają ukończonych studiów fizjoterapii i WF. Wspomniany kurs obejmuje w sumie 5 zjazdów i poprowadzę go osobiście przy wsparciu Sebastiana Nawrota i Michała Jasickiego.

Pierwszy zjazd odbędzie się w dniach 10 - 11 lutego, natomiast kolejne: 24 - 25 lutego, 10 - 11 marca, 24 - 25 marca oraz 31 marca - 1 kwietnia.

Tematyka szkolenia na Instruktora Kulturystyki ukierunkowana jest na następujące zagadnienia:
1. Anatomia człowieka - powtórzenie.
2. Fizjologia człowieka - powtórzenie.
3. Układ nerwowy, krwionośny, oddechowy.
4. Historia kulturystyki informacje ogólne.
5. Historia kulturystyki w Polsce.
6. Technika ćwiczeń siłowych.
7. Środki treningu kulturystycznego.
8. Metody treningu kulturystycznego.
9. Zasady treningu kulturystycznego.
10. Rodzaje treningów.
11. Ćwiczenia na masę i rzeźbę, czy coś takiego istnieje?
12. Trening poprawiający siłę.
13. Trening poprawiający hipertrofię mięśniową.
14. Trening poprawiający wydolność.
15. Długoterminowe plany treningowe.
16. Makro i mikroelementy.
17. Diety i systemy żywieniowe.
18. Suplementacja.
19. Plany dietetyczne.
20. Praca z klientem - psychologia.
21. Aspekty prawne zawodu Instruktora kulturystyki.

Serdecznie zapraszam zainteresowanych do zapisów.

Kurs Instruktora Kulturystyki w Pop Gym Radom

 

Szczegółowe informacje są dostępne za pośrednictwem strony internetowej Pop Gym Academy: http://www.popgymacademy.pl.

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Zobacz również

O złych nawykach żywieniowych

Obserwując ludzi i ich zakupy, a także patrząc na jadłospisy dostrzegam sporo błędów żywieniowych, o których chciałbym wspomnieć.

80% osób w Polsce nie zwraca uwagi na to, co je, a 15% próbuje zmienić nawyki żywieniowe, chociaż nie do końca wie, którą drogą iść. Często nieświadomi tego co jedzą, wybierają produkty najtańsze, bo jak wiadomo Polacy to biedny naród. Ale jak trzeba kupić paczkę papierosów, kilka piw i zjeść na mieście, to nagle ich stać.

Więcej…

Jak odczytywać wyniki badań laboratoryjnych?

Prowadząc ankietę medyczną w klubie fitness, zadaję pytanie początkującym adeptom treningu, dotyczące wykonanych ostatnio kompleksowych badań. Niestety, w większości przypadków okazuje się, że tego typu badania były robione dawno temu lub wcale. Jeśli uzyskane wyniki sprzed kilku miesięcy mieściły się w zakresie normy, to lekarz powiedział jedno: jesteś zdrowy. Być może z psychologicznego punktu widzenia podejście takie byłoby dobre, jednak biorąc pod uwagę, że tym ludziom towarzyszy z reguły otyłość, brak snu, łaknienie słodkiego, zmęczenie lub senność, należy zastanowić się w czym tkwi przyczyna i im pomóc.

Więcej…

Trening funkcjonalny - crossfit a czynności dnia codziennego

Trening funkcjonalny to trening wykorzystujący aparat ruchu w podobny sposób, jak przy czynnościach życia codziennego.

Rozpatrzmy taki oto przykład, aktualny przed świętami - mycie okien i zawieszanie firanek.

Więcej…